niedziela, 14 maja 2017

Czas Komunii...

Maj to czas Komunii Świętych, 
więc przybywam ze swoją propozycją decoupage w tej tematyce. 
Ozdobiłam pudełko, które dostanie chłopiec na pamiątkę swojej Pierwszej Komunii Świętej. 
W środku będzie mógł schować swoją książeczkę, czy różaniec.
Na wieczku nakleiłam serwetkę metodą na żelazko, 
po pokryciu motywu kilkoma warstwami lakieru, nakleiłam ramkę o szerokości 0,5 cm. 
Wieczko oplotłam sznureczkiem (dziewczynce pewnie przykleiłabym koronkową tasiemkę :)). 
Dół pudełka pomalowałam bejcą w jasnym kolorze. 
Całość wylakierowałam aksamitnym, miłym w dotyku "Touch soft".
W środku pudełeczka delikatna tekturka podkreślająca okoliczność.

A tak prezentuje się pudełko...


W pracy użyłam serwetki 


Jeśli chcecie znaleźć więcej serwetek w tematyce komunijnej w naszej
WYSZUKIWARCE sklepikowej wpiszcie "komunia".

Pozdrawiam wiosennie, majowo, ciepło!!!
Kejti



1 komentarz: