poniedziałek, 19 czerwca 2017

Różana taca


Witajcie
Zbliża się lato a więc coraz częściej korzystamy z naszych dodatkowych salonów 
jakimi są ogrody. Aby się miło relaksować warto zabrać ze sobą jakiś pyszny napój. 
A jego przeniesienie z pewnością ułatwi taca.
Taca kwiecista, różana, wesoła.
Ja prezentuję dzisiaj starą tacę znalezioną na ogródku mojej mamy. 
Brzydką, zardzewiałą, leżącą gdzieś w kącie.
Ale mającą piękny kształt, który mnie zachwycił. 
Jako, że taca ma wrócić na działeczkę mamy to zdecydowałam, 
że musi być przywdziana w kwiaty.
Oprócz kwiatów wzorek z szablonu, trochę farby 
i stara zardzewiała taca może wrócić na salony :)
Korciło mnie, żeby nieco zetrzeć, przytrzeć, przypatynować 
ale jednak się powstrzymałam bo jednak bałam się, że mama uzna, 
że taca jest niezbyt odnowiona hihi
Może i Wy macie gdzieś w kącie starą tacę, która chętnie znowu by Wam pomagała relaksować się w ogródku?










Do ozdobienia tacy użyłam tej serwetki ze sklepiku: 


Pozdrawiam i życzę miłego leniuchowania na leżaczkach 

Marzena



2 komentarze: