niedziela, 2 kwietnia 2017

Nasza wspólna inspiracja, czyli baza albumowa razy cztery

Nadszedł czas na wspólny post, w którym staramy się zainspirować Was do stworzenia
albumu na podstawie bazy albumowej, o takiej...
W takiej pracy można połączyć zabawę w decoupage i scrapbooking.
Decoupage można zrobić na sklejkowych okładkach (ale niekoniecznie...), a tekturkowy środek można okleić papierami do scrapbookingu.
Można też ozdobić strony ze środka proponowaną przeze mnie metodą tutaj.

Przed nami maj, a maj to majówki i ... Komunie Święte.
I tak Marzena ozdobiła bazę albumową, która może posłużyć na przykład
jako album na zdjęcia z Komunii. 
Czyli pamiątka z ważnej uroczystości oprawiona w oryginalny sposób. 
Marzena na okładkę nakleiła serwetkę metodą na żelazko, 
na nią położyła delikatny szablon z pasty satynowej, 
w punkcie centralnym okładki użyła tekturek i papierowych kwiatków, 
które też pokryła tą samą pastą.
Całość wygląda lekko i świeżo.

Hogisowy album jest spersonalizowany. 
Okładka wytuszowana jest na brązowo. 
Poszczególne strony w środku oklejone są płatkami złota. 
Na tak ozdobione bazy hogis nakleiła papiery do scrapbookingu.
Na okładce drewniana ozłocona korona.
Album hogis przyozdobiła zdjęciami i motywującymi cytatami,
 dodatkową ozdobę stanowią stempelki. 
Fajnie mieć taki "pozytywnik" i móc zajrzeć do niego, kiedy przychodzi gorszy dzień.
 

Grażynki praca w klimacie vintage.. Cieniowania, kropeczki
i wdzięczne motywy serwetkowe - irysy, motyl... Do tego wdzięczne motylki z szablonu.
Na wewnętrznej stronie tylnej okładki Grażynka zrobiła papierową "kieszonkę", 
za którą można włożyć zapiski, zdjęcia lub inne rzeczy... w zależności, 
jakie przeznaczenie będzie miał ten album.
Całość stanowi klimatyczny obrazek.

A jak album ozdobiłam ja? 
Na okładkach od zewnątrz i wewnątrz nakleiłam podobnie, jak Marzena, 
metodą na żelazko serwetki w serduszka, 
a żeby nie było monotonnie, to na zewnątrz serduszka mają kolor różowy, 
a w środku - czarny :)
Na okładce nakleiłam tekturkę z wcześniej naklejoną na nią serwetką - ta z balonem.
Żeby album był weselszy dodałam sznurek wokoło doklejonego obrazka,
 materiałowy kwiatek, wstążeczki na sprężynce i metalowe serduszko.
Tekturowe strony ze środka albumu wykleiłam papierem do scrapbookingu.
Album nie ma jeszcze przeznaczenia, ale myślę, że długo nie będzie się kurzył i coś wymyślę.
 

Taka baza albumowa daje wiele możliwości, więc i post dosyć długi. 
Podobają Wam się nasze propozycje? Macie jakieś pytania? Czujecie się zainspirowane, by spróbować ozdobić taki album, a może spróbować pobawić się również papierami, 
chociaż wcześniej tego nie robiłyście?
Jeśli tylko macie ochotę inspirujcie się naszymi pracami. 

Do zrobienia tego albumu użyłyśmy następujących produktów ze sklepiku

Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Wszystkie są fajne, ale chyba najbardziej spodobały mi się Grażynki, z irysami i motylem, oraz Hogis - ze względu na fantastyczną zawartość... :) zastanawia mnie tylko ozdabianie okładki - wszystkie albumy są zbindowane; i czy na czas pracy nad okładką zdejmujecie jakoś to bindowanie?? (pytam, bo nigdy nie miałam w ręku nawet surowej bazy albumowej, widziałam w internecie tylko gotowe ozdobione prace :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miły komentarz :) Sprężynę na czas ozdabiania można zdjąć, delikatnie rozciągając ją. Jak już ozdobimy bazę, to sprężynę ponownie zakładamy i każde kółeczko trzeba z osobna delikatnie zacisnąć.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) dobrze, że da się zdjąć sprężynę; może w przyszłości także spróbuję ozdobić taki album :) pozdrawiam

      Usuń