sobota, 25 marca 2017

Zielone kurki

Witajcie wiosennie :)


       Do mojej wielkanocnej inspiracji wybrałam serwetkę w zielone kurki -  od pierwszego wejrzenia podbiła moje serce :). Praca z tą serwetką sprawiła mi wiele radości, dlatego powstały aż trzy wariacje... :)

Wariacja 1 - dla osób lubiących "przybrudzone" prace

- to wydarty motyw kurek i kogucików naklejony na pomalowaną w kolorze kremowym sklejkową formatkę w kształcie jajka, lekko postarzone patyną i pokropkowane. Wylakierowane na totalny błysk.


Wariacja 2 - dla osób lubiących "czyste" prace

Na drugą stronę sklejkowej formatki nakleiłam drugą warstwę beżowej serwetki w białe groszki ( tej samej, której użyłam na walentynkowym sercu, pamiętacie ? ). Stworzyła delikatne i ładne tło, na które nakleiłam wycięte motywy. Całość wylakierowana na błysk.



Zielone kuraki w aranżacji :








Wariacja 3 - gęsia pisanka z koronką a la gagawi

Gęsią wydmuszkę pomalowałam na biało.Po wyschnięciu, ołówkiem wyrysowałam owalne ramki pod motywy- cieniuteńką linią. Ponownie pokryłam wydmuszkę białą farbą - ołówkowa ramka prześwituje przez farbę i jednocześnie mamy pewność, że podczas lakierowania ołówek nam się już  nie rozmaże. Przykleiłam wydarte z serwetki motywy i wylakierowałam całość na idealny błysk. Gdy lakier porządnie wysechł i utwardził się, konturówką Amsterdam ( dawniej Decor fine Talens ) wymalowałam koronkę. Bardzo lubię ten efekt... grubej, bawełnianej, matowej koronki na błyszczącej tafli ...



i aranżacja ...









Prawda, że urocze są te zielone kurki ?

W moich pracach wykorzystałam serwetki:




Pozdrawiam serdecznie !!!


5 komentarzy:

  1. No proszę, jak z na pozór zwykłej serwetki powstają niezwykłe ozdoby. Piękne w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, najbardziej podoba mi się wersja pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy pomysł na zielone kurki jest super :) Aranżacja z zawieszeniem na gałązkach podkreśla urodę każdego jajeczka. Prosty motyw, ale bardzo efektowny.

    OdpowiedzUsuń