środa, 26 kwietnia 2017

Biżuteryjki...

Wiosna przyszła, choć nie zawsze i wszędzie to widać. Nie mniej jednak
wyciągamy już z szaf wiosenno-letnie kreacje. Jako uzupełnienie polecam
własnoręcznie zrobioną biżuterię. Nie trzeba wiele wydawać,
żeby sprawić sobie coś, czego nikt ze znajomych nie ma i mieć nie będzie.
Wystarczy jedna drewniana baza bransoletki, para drewnianych kolczyków ze sklepiku,
brelok (okrągłego chwilowo brak, ale będą uzupełnienia magazynowe). 
 Kilka godzin, włączając schnięcie kolejnych warstw lakieru i już można się lansować.
Ups... zapomniałam o serwetce. Wzorów w sklepiku mnóstwo, więc można nieźle poszaleć. 
Ja wykorzystałam serwetkę w holenderskim stylu. Na pierwszy rzut oka nijak się ma do biżuterii.
W ogóle może wydawać się mało interesująca. Ale w bliższym kontakcie robi wrażenie.
Ta jedna serwetka łączy wiele powtarzalnych niewielkich obrazów, co znacznie ułatwia symetryczne ozdabianie kolczyków. Ponieważ grafika jest bardzo dobra, nie ma problemu z naklejaniem w odbiciu lustrzanym.
Wystarczy odwrócić wierzchnią warstwę serwetki nadrukiem do dołu. Po przyklejeniu obraz pozostaje idealnie wyraźny.
Kilka warstw lakieru idealnie zabezpieczy naszą biżuterię, przed ewentualnymi skutkami codziennego użytkowania. Żeby nadać trochę szyku i efektu glamour, pomiędzy lakierowaniem przykleiłam kilka kryształków.
 Nie zawsze to potrzebne, ale ja musiałam ożywić nieco ten dość osobliwy motyw.
Do wykończenia biżuterii wykorzystałam oksydowane elementy metalowe (bigle, koraliki...).
Dość pisania... zapraszam do oglądania :)
 



Jednych może zainspiruję do wiosennego kreowania biżuterii.
Innym przypomnę, że można sobie sprawić takową całkiem tanio i szybko.
Dekupażujcie więc biżuty wiosennie i radośnie, a potem noście dumnie.
To świetna reklama ;)
 
W swojej pracy użyłam m.in.:
 
http://www.serwetki.decoupage24.pl/index.php?action=item&sa=wyswietl&id=7620     http://www.serwetki.decoupage24.pl/index.php?action=item&sa=wyswietl&id=4493
 
Pozdrawiam ciepło, hogis :)
 
 

3 komentarze: