niedziela, 25 czerwca 2017

Wiosenno - letnia konewka

Witajcie w niedzielny, upalny dzień !



     Do dzisiejszej inpiracji wybrałam serwetkę z wiosennymi i letnimi kwiatami, delikatne pierwiosnki, cudny tulipan i róża aż prosiły się, aby umieścić je na konewce.

Ikeowską konewkę pokryłam dwukrotnie gesso, aby zwiększyć przyczepność farb, następnie nałożyłam dwie warstwy białej farby i na tak przygotowaną bazę przykleiłam wydarty z serwetki motyw.
"Czapę i ryjek"pomalowałam na zielony kolor, harmonizujący z zielenią liści.  Tu i ówdzie maznęłam delikatnie patyną i popstrykałam brązowymi kropeczkami, aby praca nie była tak przeraźliwie "czysta".
Szablonowy motyl 3d przełamał symetrię naklejonych motywów, nadał zwiewności i delikatności konewce a konturówkowa koronka dodatkowo ją ozdobiła.














Do ozdobienia konewki użyłam z serwetkowego sklepiku poniższej serwetki:





Pozdrawiam Was serdecznie :)


8 komentarzy: